صبح امروز نخستین تلویزیون اینترنتی مدارس مازندران با عنوان تلویزیون اینترنتی شاهد در دبستان شاهد شهید جهانیان فریدونکنار افتتاح شد.

لینک تلویزیون اینترنتی شاهد

دبستان شاهد شهید جهانیان فریدونکنار

صبح امروز دوشنبه ۸ آبان همزمان با روز نوجوان و بسیج دانش‌آموزی و سالروز شهادت محمد حسین فهمیده نخستین تلویزیون اسنترنتی مدارس مازندران با عنوان تلویزوین اینترنتی شاهد افتتاح شد.

میرحسن صفری مدیر دبستان شاهد شهید جهانیان فریدونکنار در گفتگویی با اعلام این خبر گفت: این تلویزوین که در پلتفرم آپارات ایجاد شده است با هدف نمایش فعالیت های مدرسه، پخش زنده مراسمات و مسابقات درون مدرسه‌ای، همچنین با برنامه های متنوعی در اوقات فراغت دانش‌آموزان از جمله نمایش، گفتگوی های ویژه خبری و …. سعی دارد تا به توسعه فرهنگی شهرستان کمک کرده و علاوه بر آن زمینه ساز ارتباط سهل و آسان والدین با مدرسه شود.

مدیر دبستان شهید جهانیان با تاکید بر اینکه این اقدام یک پنجره فرصت برای حوزه‌های مسئولیت اجتماعی دانش‌آموزان خواهد بود گفت: خبرهای خوشی در رابطه با این تلویزیون اینترنتی به زودی به گوش مردم شهید پرور شهرستان فریدونکنار خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه این شبکه با کمک پایگاه خبری دیار بصیر ایجاد شده است گفت: ان‌شالله با تکیه بر توان دانش‌آموزان، کادر آموزشی و اداری این دبستان و با تولید محتوای مناسب در فضای مجازی در حوزه تعلیم و تربیت اثرگذار خواهیم بود.

صفری با اشاره به برنامه‌های این شبکه گفت: ان‌شالله دوشنبه هفته آینده روز ۱۵ آبان ماه ، هفته دوم مسابقات فوتبال درون مدرسه‌ای جام شاهد بصورت زنده با گزارش دانش‌آموزان و بصورت کاملا حرفه‌ای از این شبکه پخش خواهد شد.

وی در پایان گفت: علاقمندان به مشاهده برنامه‌های این شبکه میتوانند از طریق کانال ایتا مدرسه به نشانی https://eitaa.com/shahidjahanian مطلع شوند.

لینک تلویزیون اینترنتی شاهد

دبستان شاهد شهید جهانیان فریدونکنار