پیک کاسپین | قائم ‌مقام سازمان اموال تملیکی کشور گفت: تعداد 1040 خودروی لوکس در استان‌های مازندران، هرمزگان، خوزستان، بوشهر، قم و برخی دیگر از بنادر کشور به مزایده عمومی گذاشته شده‌اند.

پیک کاسپین | قائم ‌مقام سازمان اموال تملیکی کشور گفت: تعداد ۱۰۴۰ خودروی لوکس در استان‌های مازندران، هرمزگان، خوزستان، بوشهر، قم و برخی دیگر از بنادر کشور به مزایده عمومی گذاشته شده‌اند.

صاحب حجتی قائم ‌مقام و سخنگوی سازمان اموال تملیکی کشور با اشاره به اینکه امروز برای بررسی میدانی از وضعیت عرضه این خودروها به گمرکات استان مازندران در شهرستان نوشهر آمدیم، اظهار داشت: تعداد ۳۱ دستگاه خودرو در مدل‌ پورشه در استان مازندران عرضه شده است که ۲۸ دستگاه پورشه ماکان و سه دستگاه پورشه باکستر است.

وی ادامه داد: خودروهایی که در گمرکات مازندران در نوشهر قرار دارند از وضعیت خوبی برخوردار هستند و نگهداری خوبی از آنها شده است و کمترین آسیب‌ها از نظر شرایط جوی به این خودروها رسیده است که جا دارد از همکارانم در سازمان اموال تملیکی استان مازندران، سازمان بنادر و کشتیرانی و سایر دستگاه‌هایی که زحمت خدمات این مجموعه را بر عهده داشتند.

قائم ‌مقام و سخنگوی سازمان اموال تملیکی کشور با بیان اینکه مزایده فوق‌العاده ۵۶۵ سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی را در گمرک نوشهر برگزار کردیم، افزود: تاریخی که برای بازدید این خودروها در نظر گرفته شد از هفتم تا ۱۲ مهر است و بازدیدها برای عموم جاری است.

خودروهای لوکس در گمرک نوشهر

وی بیان داشت: تعداد ۱۰۴۰ خودروی لوکس در استان‌های مازندران، هرمزگان، خوزستان، بوشهر، قم و برخی دیگر از بنادر کشور به مزایده عمومی گذاشته شده‌اند.

حجتی گفت: کارشناسی صورت گرفته توسط کارشناسان رسمی دادگستری برای ۱۰۴۰ خودرو اعلام شده، با قیمت دو هزار ۳۷ میلیارد تومان قیمت پایه کارشناسی است.

وی تصریح کرد: افرادی که می‌خواهند در این مزایده شرکت کنند حتماً باید امضای الکترونیکی خودشان را دریافت کنند و با پرداخت ۱۵درصد از هزینه کف کارشناسی به عنوان وثیقه یا ارائه ضمانت‌نامه بانکی می‌توانند در این مزایده در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ثبت نام خود را انجام دهند و درخواست خود را اعلام کنند.

قائم ‌مقام و سخنگوی سازمان اموال تملیکی کشور با بیان اینکه روز شنبه ۱۶مهر ۱۴۰۱ مزایده‌ها بازگشایی و برندگان اعلام می‌شوند، عنوان داشت: از دستگاه‌های نظارتی، حفاظت اطلاعات قوه قضائیه، سازمان بازرسی کل کشور هم خواستیم تا یک نظارت جامع و دقیق‌تری نسبت به فرایندهای این مزایده داشته باشند تا با دقت و توزیع فرصت و عادلانه این مزایده انجام شود.